Gårdagens träning

Vilken träningsvärk jag haaar! Nu förstår man verkligen hur viktigt det egentligen är att både ryttaren och hästen är i form och i det här fallet JAG!

Efter alla skador och boxvila/liten hage som har varit nu i 3veckor eller mer så har jag inte tränat ngt sen dess, så första dressyrträningen igår. I början så kändes det bättre och som alltid går det bäst i vänstervarv, där sitter jag bra och har för det mesta koll på allt, men sen i högervarv så åker händerna isär och mitt vänsterben bara hänger, eller är svagare än det högra.

Överlag så är jag inte så supernöjd med min insatts men Cassini skötte sig bra.

Men idag så blir det hoppträning och det kommer bli kul för honom :) Och mig med för den delen


Från en dressyrträning i vintras

/Erika

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback