Bilder på Prins Cassini <3


Hoppträningen igår gick super bra! Hoppade en bana på 1m och han hoppade riktigt fint, river tyvärr ibland men det är mitt fel då jag ber honom trycka på lite mer och håller inte ihop och då blir han flack och kan inte hoppa upp sig. Men jag lär mig och han blir bara bättre och bättre, tänk han har aldrig hoppat typ innan han kom till mig, bara lite men inte regelbundet! Kände också att han var lite seg efter träning i måndags så tänkte att han fick vila idag. Så idag efter jobbet gick hanopch jag ut och beta lite och då tog jag bilder :)

















/Erika

Kommentarer
erica&tilda

hej! vill du vara med på våran veckans blogg tävling? då har du chansen att vinna en länkning :) kram erica&tilda



Blogg: http://hopprytttarnaa.blogg.see
2011-05-21 @ 22:11:31
sanna

sötizz <33



2011-05-22 @ 19:46:57
Ylva Gustafsson

Söt :)



Blogg: http://hovavtryck.blogg.se/
2011-06-26 @ 11:34:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback