Åååh, jag älskar skimmlar, ibland ...


När jag hämtade in min "vita" springare idag så hade han bytt färg från vit till brun. Hela stallet blev dammbelagt när jag sen skulle skrubba han ren, men det gick att få bort det värsta! På tisdag innan hoppträningen tänkte jag bada honom, så han får vara fläckig tills vidare ....

Angående omslaget på mitt öra så har hålet (som jag piercade för typ 10 mån sen) blivit infekterat. Tänker inte gå in på detaljer vad det krävdes för att få rent det men det gjort jäääättte ont. Visst är jag snygg?!
/MOA

Kommentarer
Tuva

HAHAHA stackare!!! XD

Ursäkta, men jag var tvungen att skratta högt för mig själv när jag såg den snygga "skimmeln"!



Blogg: http://tuvat.blogg.se/
2011-05-15 @ 23:41:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback